Hlavní navigace na stránkách CDMA.cz:

Průměrná rychlost:

CDMA O2: 422,8 kbit/s
hodinový trend: -116,8%

CDMA U:fon: 526,2 kbit/s
hodinový trend: +270,9%

Prezentovaná rychlost je průměrná hodnota všech testů rychlosti CDMA za poslední hodinu na serveru DSL.cz.
Antény pro CDMA a další nabídku hardware naleznete v obchodě WiFi.ASPA.cz
wiFi.ASPA.cz - nabídka wifi hardware a software pro bezdrátové připojení v pásmu 2,4 GHz, 5 GHz a 10 GHz
Ufon internet
O2 Internet ADSL
ADSL připojení k internetu

Aktuality z internetu

24.05.2012
Stane se Linux herní platformou?
Valve nedávno oznámilo, že herní kanál Steam bude k dispozici uživatelům Linuxu a na Ubuntu Developer Summit se objevilo EA. Znamená to, že se z Linuxu stane herní platforma? Nebo je to jen poslední výkřik her na PC?



 
zobrazit ostatní dotazyodpovědět autor: Radim   <Opous>   [IP: 194.228.205.XX]
napsáno: 17. února 2005 v 08:16
Praha 9, zde CDMA nefunkční
Funguje Vám CDMA v lokalitě Praha 9 (Kbely, Hloubětín, Poděbradská ulice), já už se nemohu druhý den připojit. Stále mi to píše chybu 721, vzdálený počítač neodpověděl. Chápu že mají plánované výpadky viz. (http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=109337), ale ty mají trvat cca. 15 min., a ne že už se nepřipojím druhý den. Ještě že jsem se neupsal na 2 roky .. .., fakt mě štvou :(
Počet reakcí: 21, nejnovější: 6. únor 2007 v 11:30.
-


odpovědět autor: Jirkap   <jirka@moderator.cz>   [IP: 212.158.158.XX]
napsáno: 2. ledna 2007 v 17:29
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Bydlím v Hloubětíně, hnedka vedle Havany. Vzdálenost od BTS 1409m.
Signál mám pořád plný, dříve jsme měl rychlost kolem 500kb/s s anténou i kolem 800kb/s, ale v poslední době (cca 1 měsíc) mám problém se vůbec připojit. Signál je pořád plný, ale třeba se připojím až po 20té, rychlost cca 150kb/s max. a po cca 20 minutách se už nepřipojím vůbec.. (vyzkoušeno na dvou pc a modemech
Už to řeším s O2 a pořád se ptám, kde je problém…
Vypadá to, že se někdo hrabal v anténách a jsou nasměrované více na Černý most.
- -


odpovědět autor: enrico   <enrico@kec.cz>   [IP: 160.218.153.XX]
napsáno: 4. ledna 2007 v 00:05
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Bude hur. Ja sem 2 roky fungoval bez potizi a od zacatku prosince to slo do kytek az sem se os 12. prosince nepripojil vubec. O2 mi tvrdi, ze mam spatnej signal. Kdyz se ptak jak je to mozne, kdyz sem 2 roky fungova krci rameny. :(
- - -


odpovědět autor: Luděk   [IP: 89.233.130.XX]
napsáno: 5. ledna 2007 v 11:01
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Ulice Nad Šestikopy, roh Vysočanské, Prosecké, nefunguje cca 14 dní. Připojí se jednou, načte stránku a při dalším načtení je konec na celý den. Signál mám plný, Vyzkoušel jsem vše na několika PC bez výsledku. V minulosti vše fungovala aspoň na 300.
- - - -


odpovědět autor: jirkap   <jirka@moderator.cz>   [IP: 85.160.2.XX]
napsáno: 6. ledna 2007 v 18:09
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
V pátek mi opět volal technik z O2 a zkoušel jsem se připojit a pingy, atd. Po cca 12 minutovém rozhovoru mi bylo řečeno, že ještě něco zkusí.
Dnes už mi připojení funguje opět bez problémů a rychlost mám průměrnou cca 500-600 kbit/s, takže děkuji O2 za vyřešení problému ;)
-


odpovědět autor: H.   [IP: 85.160.81.XX]
napsáno: 19. února 2005 v 13:13
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Tady nadáváte a proč si v Praze nezajistíte jiný připojení(levnější a rychlejší)? V Praze je tolik možností...
- -


odpovědět autor: czechian   [IP: 85.160.12.XX]
napsáno: 19. února 2005 v 18:17
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Ano, na sídlišti. Na pražském venkově, kde bydlim já je jenom trocha možností úplně naprd. Wifi 256 za tisíc, zatímco CDMA mi tady jede 800kbit nebo ADSL, na které jsem moc daleko od ústředny, takže jenom 256kbit a navíc doma nemáme zavedenou pevnou linku. Otec má ve firmě několik CDMA připojení a tak na něj má cenové zvýhodnění. Není co řešit.
- -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.18.XX]
napsáno: 19. února 2005 v 17:55
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
potrebuji byt mobilni a GPRS jsem mel plne zuby.
mas dalsi otazky???
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.27.XX]
napsáno: 19. února 2005 v 11:22
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
nazdar jsem na proseku v teplicke ulici z okna koukam na BTS
pripojeni jede maximalne 128Kbs...ale pravidelne se pripojuji tak 56kbs tak nevim kde je problem testuji to 14 dnu v kuse a vic se to nerozjede... zatraceny eurotel
viry v PC nemam, spyware taky ne, nastaveny je to OK.
ma nekdo podobny problem??
diky
- -


odpovědět autor: Anonym   <BadGirl@mail.com>   [IP: 59.163.57.XX]
napsáno: 6. února 2007 v 00:39
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
corolla:
http://toyota-corolla-6h1.blogspot.com http://toyota-corolla-fhj.blogspot.com
Thanks!
-


odpovědět autor: BobX   [IP: 85.160.30.XX]
napsáno: 19. února 2005 v 00:51
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Cus,ja sem Praha 9,Okoli Letnany,Prosek...Nemam tu myt pokriti ale funguje to super,je hodne pokrytej Prosek tak to asi chitam odtamtud...jede mne to porad 920-kbps.
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 168.143.113.XX]
napsáno: 18. února 2005 v 10:50
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Pokud vást to štve a bude vám fungovat připojení, tak se můžete přidat: 10:39
Proč má smysl spustit akci z http://anon.free.anonymizer.com/http://w ww.cdma.cz/diskuze.php?vlakno=40646&reakce=40646
-


odpovědět autor: czechian   [IP: 85.160.0.XX]
napsáno: 17. února 2005 v 16:57
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Ve Kbelech je nová BTS se třema sektorama zhruba od půlky ledna. Od té doby není problém ani 1mbit. V Hloubětíně, resp. na Hutích je BTS z prosince, která je ovšem hodně přeplněná. Chvíli jsem na ní jel, ale zprovoznili mi Kbely.
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.31.XX]
napsáno: 17. února 2005 v 12:46
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
NO hele v pondeli sem byl ve Kbelych a jelo to 700Kbps dopolende !!! to sem dost cumel, jinak ja sem v Kyjich, a to je hruza, ale je zajimavy, ze vcera vecer sem to nevydrzel a zavoalal tam a do 4 hodin mi to jelo 600Kbps misto 19Kbps...tak nevim jak to delaj....ale pokazdy se mi tam volat nechce
- -


odpovědět autor: radim   [IP: 194.228.205.XX]
napsáno: 17. února 2005 v 13:20
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Jo, v pondělí mi to také ještě fungovalo, ale od úterka ani prd. Nyní jsem na Hloubětíně a také to nejde ... volal jsem na Infolinku a říkali že je to u nich že na tom dělají, ale podle diskuse je problém i jinde Praha5, Praha3 .. To je typický příklad toho, kdy člověk nemůže nic dělat, smlouvu vypovědět nemůžeš, na Infolajně každej mele něco jiného (prej at posunuju anténu po parapetu, třeba se připojím na jinou BTS) .. :( no comment
- - -


odpovědět autor: Vláďa   <vgrul@volny.cz>   [IP: 83.148.9.XX]
napsáno: 17. února 2005 v 18:50
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Jsem na tom stejně (Malešice, Praha 10). Od úterka to neběží. Pokaždé chyba 721. U datových specialistů Eurotelu jsem se před půl hodinou dověděl, že by to během zítřejšího dopoledne mělo opět fungovat. Moc tomu nevěřím.
- - - -


odpovědět autor: Anonym   <Ganry@mail.com>   [IP: 219.159.73.XX]
napsáno: 6. února 2007 v 00:38
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
corolla:
http://toyota-corolla-6h1.blogspot.com http://toyota-corolla-stv.blogspot.com
Thanks!
- - - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 192.18.1.XX]
napsáno: 18. února 2005 v 16:42
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Jsou to mrchy - me to presne od utery nefungovalo s chbou 721 a vcera mi tvrdili ze mam chybu v modemu a ze ho mam jit reklamovat - dneska jsem to dopoledne jan tak naposledy vyzkousel co kdyby nahodou - a jako zazrakem se to rozbehlo.
Hlavne ze manik na infolince tvrdil ze mam asi rozbitej modem a ze se v lokalite kde jsem urcite nic nedeje ....
- - - -


odpovědět autor: Radim   [IP: 85.160.2.XX]
napsáno: 18. února 2005 v 07:53
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Takže konečně to funguje, Praha 9. Jo a o slevu musím písemně požádat na reklamačním oddělení, na Infolince samozřejmě nic u mého čísla poznačeno nemají
- - - - -


odpovědět autor: tomáš   <iconek@seznam.cz>   [IP: 85.160.46.XX]
napsáno: 2. ledna 2007 v 17:47
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
ahoj.ja se pripojuji z proseka,presneji primo budova garazi klicov.se starsim modemem gtran jsem jel s externi antenou prilepenou na řimse a bez problemu.ale modem mi pak prestal fungovat a dostal jsem novej any data.no hruza hruzouci.s antenou na tom samem miste to nejede,obcas se pripoji ale tak na pet minut,pak najednou prestane fungovat,jen blika zelena ledka a nic.ted jsem nasel polohu anteny kde to jekz takz jede ale neni to ono.staci jen trochu pohnout s modemem a to mam zapojenou externi antenu a spojeni spadne.bez externi jsem take nasel misto na stole,dokonce mi to jelo az 600 ale asi jen dve minuty a pak uz se zase nepripojil,kram jeden.jsem z toho zoufalej,modem mi menili a porad nic.....
zavolal jsem na placenou datovou linku jejich "SPECIALISTUM" a po dvacetiminutovem rozhovoru a popisem problemu mi rekli ze si modem pamatuje souradnice posledni polohy anteny a pokud s ni pohnu tak se modem musi preladit tak ze se musi vypnout na dvacet minut a pak zase pripojit.cha cha to jsou blaboly,co?
se starym dobrym gtran jsem si vesele chodil po garazich a spojeni stale aktivni ale s timhle modrym smejdem mam strach se pohnout.
nevim presne kde je nejblizsi btska,z oken pokoje vidim na shelku a bilu
kdybych nepotreboval mobilni net tak uz davno ukoncim smlouvu,prejdu na wifi a mam klid.za ty penize co bych mohl chtit,ze?CDMA zadarmo drahé.....
- - - - - -


odpovědět autor: dapata   [IP: 81.19.47.XX]
napsáno: 6. února 2007 v 11:30
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Mel jsem ty same problemy,vyresila to yagi externi antena, zatim mi to alespon finguje i kdyz rychlost pripojeni je hodne kolisava od 146 do 870 kbit/s
- - - - - -


odpovědět autor: jirkap   <jirka@moderator.cz>   [IP: 212.158.158.XX]
napsáno: 2. ledna 2007 v 17:54
RE: Praha 9, zde CDMA nefunkční
Přesto tohle mi bylo taky sděleno… prostě stejné řeči… jinde nemám problém se připojit, ale mentálně v Hloubětíně ano :(
Jinak 3/4 roku mi všechno běhalo bez problémů.

 

Provozovatel serveru CDMA.cz může vyřadit nebo opravit příspěvky, které nemají pro ostatní uživatele žádnou informační hodnotu, používají nevhodné výrazy nebo mají převážně reklamní či inzertní charakter.



© 2004 - 2012   >   CDMA.cz - informace o CDMA a O2 Internet Mobil   >   ASPA, a.s.   >   info@cdma.cz