Hlavní navigace na stránkách CDMA.cz:

Průměrná rychlost:

CDMA O2: 440,2 kbit/s
hodinový trend: +4,1%

CDMA U:fon: 894,1 kbit/s
hodinový trend: +69,9%

Prezentovaná rychlost je průměrná hodnota všech testů rychlosti CDMA za poslední hodinu na serveru DSL.cz.
Antény pro CDMA a další nabídku hardware naleznete v obchodě WiFi.ASPA.cz
wiFi.ASPA.cz - nabídka wifi hardware a software pro bezdrátové připojení v pásmu 2,4 GHz, 5 GHz a 10 GHz
Ufon internet
O2 Internet ADSL
ADSL připojení k internetu

Aktuality z internetu

24.05.2012
Stane se Linux herní platformou?
Valve nedávno oznámilo, že herní kanál Steam bude k dispozici uživatelům Linuxu a na Ubuntu Developer Summit se objevilo EA. Znamená to, že se z Linuxu stane herní platforma? Nebo je to jen poslední výkřik her na PC?



 
zobrazit ostatní dotazyodpovědět autor: Milan   [IP: 62.141.24.XX]
napsáno: 24. února 2005 v 15:47
Nymburk
tak co Nymburáci, nezačalo vás to CDMA už sr.., mně teda jo, nejvíc mne se... v tom deb.... ERORTELU, nabízejí něco co je absolutně k H...., kdybych mluvil tak budu v těch superlativech samé Píííííííííííííp
Počet reakcí: 42, nejnovější: 3. březen 2005 v 06:05.
-


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 212.96.162.XX]
napsáno: 3. března 2005 v 06:05
RE: Nymburk
Když tu píšete o svých problémech, rychlostech připojení apod., pište i odkud přímo jste.
Ja jsem z NB sídliště - od 24.2.2005 - jsem si ani neškrt, připojím se, ale datá žádná netečou, ani poštu nestáhnu :(
Já - v jiné částí sídliště - viz výše
Kolega 1 - NB město - problémy podobné
Kolega 2 - Městec Králové - to samé, jen to začlo o něco déle
-


odpovědět autor: Míra   [IP: 85.160.26.XX]
napsáno: 3. března 2005 v 00:30
RE: Nymburk
Pozoruji, že v posledním týdnu až 14ti dnech jsou výpadky na Nymbursku (u mne Milovice) dost zvláštní - neobvyklé. V podstatě se jedná o několik hodin absolutního výpadku (minimálně 1 až 3 hodiny denně) a to mimo zveřejňované plánované technické akce -tedy plánované výpadky - Eurotelu.
Vypadá to tak, že ET na zdokonalení spojení fakt pracuje, poněvadž v jednu chvíli spojení natvrdo ztratím a najednou za 1, 2 až 3 hodinky to naskočí - někdo tam s tím fakt něco dělá :-). Jelikož používám spojení přes CDMA ET hlavně k práci, velmi uvítám, když hoši z ET akceptují, že potřebuji včas poslat emaily nebo zaplatit faktury (spoléhám na smlouvu o připojení na 24 hodin, nesedím u PC po celý den a nečekám, až mne laskavě začne fungovat zaplacené připojení). Nevolám na helplajny ET (a podobné zbytečné maskovací body), nestěžuji si, ale neoznámený výpadek spojení v řádu 2 až 3 hodin (např. mezi 6-tou až 9-tou hodinou ráno) mi přijde od ET jako krajně nevhodný.
Závěr: uvítám, když mi o plánovaných výpadcích druhého řádu (tedy i o tak krátkých, že to ET nestojí ani za zmínku) dá ET na svých www stránkách včas vědět, abych se podle toho mohl zařídit.
Děkuji. M.
PS: Nezajímá mne technická stránka věci - signál odkuď kam, kde je a kde není BTS, jak natočit anténu a podobné ptákoviny (mám vzdělání elektro, takže tuším, o co jde). To jsou prostě zbytečné diskuze. Já jsem si koupil připojení k Internetu přes CDMA na základě nabídky ET, tak chlapci a děvčata z ET prosím plňte své závazky. A rozptyl rychlosti připojení mezi 700k a 70k je skutečně, ale skutečně neuvěřitelný.
Ještě jednou díky.
M.
- -


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 212.96.162.XX]
napsáno: 3. března 2005 v 06:01
RE: Nymburk
Jo, poslat fakturky a učty, to by se Ti chtělo... To jsme na tom podobně... Přijde zakazník a chce zjistit cenu nějakého zboží, tak mu řeknu, ať si pár dní počka až CDMA naskočí... a je to vyřešený né... Takle si to asi ERORRtel představuje aby to řešili ti, co využívají "vysokorychlostní" internet k práci.
A hlavně ve smlouvě (momo jiné velmi výhodné pro nás uživatele), jsou body jako "Eurotel nenese odpovědnost za ušlé zisky, ztráty apod", takže vysvětluj pak někomu, že díky nefukčnímu připojení Ti utíkají tisíce (i víc) ... ale vždyť Ti ERORRtel pošle třeba 100 Kč slevu, takže se to vlastně kompenzuje...
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.88.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 13:21
RE: Nymburk
300Kbps -to už tady dlouho nebylo
- -


odpovědět autor: Milan   [IP: 62.141.24.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 17:21
RE: Nymburk
Nevím jak ty, ale já to dneska vůbec nepřipojil, ještě, že mám pořád GPRS od T-Mobile, aspoň můžu na internet, z CDMA asi dostanu psotník.
- - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.94.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 17:53
RE: Nymburk
Mě už to nešlo od čtvrtka,dneska ve 13:00 to začlo chodit.Záleží jakým směrem jsi od Bts.
-


odpovědět autor: xuz   [IP: 85.160.89.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 13:19
RE: Nymburk
Ura, Ura...

Nerad bych to zakriknul, ale prave se zda se se to po sesti dnech opet udava do pohybu. Tak ted jena by nam to vydrzelo...
-


odpovědět autor: Karel   [IP: 85.160.92.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 18:38
RE: Nymburk
Od 25.2.05 totalne v Prcicich !!!
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.91.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 14:03
RE: Nymburk
Když to nešlo v lednu prakticky tejden, po písemné reklamaci mi dali slevu z paušálu 100kč, když odečtu náklady s tím spojený, nula od nuly pojde! Teď to pořádně nefuguje od pátku, je to jedna velká zlodějina!
- -


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 212.96.162.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 06:43
RE: Nymburk
U mě to bylo za dve stě :) ... ale stejně, co to je, když mi tím, že to nešlo, když jsem potřeboval, tak mi utíkaly tisíce !!!
- - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.86.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 14:54
RE: Nymburk
Vo tom mi vyprávěj!) Dnes se to dalo do pohybu, snad to chvíli vydrží, nikomu jsem přeci nic neudělal a účty platím včas! Jdu se prousat tou hromadou mailů, pošta byla od pátku do teď kaput!
-


odpovědět autor: xyz   [IP: 85.160.31.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 11:45
RE: Nymburk
Opet jsem mluvil se slecnou na infolince, aby nevypadli ze cviku a vypada to velmi optimisticky: jejich odpornici na tom inteznzivne pracuji. :) Kolikrat uz jsem tohle slysel?

Navic priznala celou radu vypadlych oblasti (NB, JN...).

Taky posunuli zacatek priznaneho vypadku z 12 na 9 hodin. Ale jinak na to, ze jejich specialiste na tom jiz 24 hodin tak intenzivne pracuji, tak jeste nejsou schoni ani sdelit rozsah problemu a pravdepodobny cas zprovozneni.


Co vsak bylo podstatne, co jsem se dozvedel (byt cisla slecna zjevne strilela od pasu, ale neco na tom bude): Kdyz zavola jeden clovek, tak to prakticky ignoruji, 10 lidi je pocina neco signalizovat a kdyz jich je tak 20, tak to zacnou resit. :( Cimz se vam vsem omlouvam a sypu si popel na hlavu, ze jsem to volani nechal az na nedeli a neresil jsem to rovnou, kdyz to nasatalo... Proste jsem za unor na vypadky dost otupel.

A pouceni pro priste: ozvat se, vsichni a hned. ;)
- -


odpovědět autor: martas   [IP: 85.160.77.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 23:10
RE: Nymburk
hehe a ja proc i to nejede:-)) uz od ctvrtka namisto 300 kbps mi to jede na 30max!! ted uz to vim vypadek opet:-)) az dnes ve ctvrtek presne po tejdnu se to trochu udobrilo ale porad nejede tak jak ma ...nejni nad Eurotel .-) bylo by to moc snadne to pripojeni :-)) takhle jsem si vzpomel na vytacene pripojeni od telecomu hehe
- -


odpovědět autor: alfa   [IP: 85.160.90.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 12:50
RE: Nymburk
Nechápu na co si stěžujeme. Vždyť jsme chtěli "VÍCE ZE ŽIVOTA" (heslo které EUROTEL uvádí na svých propagacích a tiskopisech). EUROTEL se nám jej snaží pouze naplnit. Jaký by to bylo fádní, kdyby to vše fungovalo jak sliboval. Co by dělali technici a slečny na infolince, kdyby bylo vše OK ? Mě to nejde teprve od 23.2 večer. Vždyť je to teprve týden. Co to je proti věčnosti. Fakturu na nějakou zálohu 899Kč mi poslali do tří dnů po kopi. Ani nečekali na konec zkušební doby. To jim funguje bezvadně!!
- -


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 212.96.162.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 11:57
RE: Nymburk
Což o to, fráze "pracuje se na tom" je pravdivá... pracují na tom od samého spuštění...
- - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.91.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 15:00
RE: Nymburk
Nebej to takovej monopol a mít odpovídající konkurenci, tak už dávno zachrčeli!
-


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 212.96.162.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 09:33
RE: Nymburk
Kolik máte signál? Já jsem to zkoušel pomocí programu analyzer a mám asi 65% ... nevim jestli je to málo nebo ne, ale lítalo mi to 700kbps i víc ale ted ! :( ...
- -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.31.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 11:13
RE: Nymburk
Kolem 50%, ale tusim, ze v tomhle to nebude... :(
-


odpovědět autor: Petr   [IP: 85.160.82.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 08:49
RE: Nymburk
Jsou to zlodějové ,už to nejede 6 den.V případě uznání reklamace by museli slevit.Takže heslo Errortelu zní zatloukat, zatloukat a dělat z nás blbce.Maj výpadek na BTS nevím jestli server.To bych ještě uznal, ale kdyby to přiznali a pokusili se co nejdříve odstranit daný problém a né zatlokat.Dle operátorky Eurotelu bych celý týden neďál nic jiného než běhal na střech a točil s anténou
-


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 85.160.69.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 20:22
RE: Nymburk
Také teď přemýšlím, jak mi cpaly do hlavy to, že když mezi mnou a vysílačem jsou lidi, kteří mi seberou signal (nebo data), kdo ví jak to mysleli. Tak k čemu sem (do ulice) jeli technici a měřili signál?!?
Tak to buď změřily a je to OK a připojím se, nebo jen kecaj!
Jdu si tam schválně cinknout :)
- -


odpovědět autor: martas   [IP: 85.160.77.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 23:01
RE: Nymburk
to ze ti bylo receno ze ti nekdo krade signal nebo data to myslej sosace .....
-


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 85.160.69.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 20:20
RE: Nymburk
Jo, kde mají BTSky, toť otázka. Když jsem se na to ERRORtelu ptal, tak mi to neřekli, protože to nejsou veřejné informace. Ale to, že si mám koupit lepší anténu, to jo, ale kam ji na směřovat, to ne... Si snad myslí, že to chci vědět na metr přesně a že ji půjdu zničit, nebo co ?!?!
-


odpovědět autor: xyz   [IP: 85.160.86.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 13:30
RE: Nymburk
Unmöglich!!! Opet jsem volal a priznali problem, ale ze pry vypadky v nasi oblasti jsou mozne od dneska 11:56. A to mi to zase nejede ctvrty den! Ja se picnu a zadny dalsi operator nikde v dosahu. :(
- -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.88.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 16:49
RE: Nymburk
Od pátku je to prakticky nepoužitelný, nevím jak to maj s BTS a kde vůbec jsou, ale když to zapnu v Libici n.Cidlinou, tak tam to funguje celkem normálně.
-


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 212.96.162.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 06:26
RE: Nymburk
RE: Nymburk
Já jsem si za poslední čtyři dny na internetu přes CDMA ani neškrt. Ani blbou poštu mi to nedokáže stáhnout ! Chyby přenosu přiskakují víc jak přenesená data !
1) Když jsem za ty čtyři dny volal asi desetkrát (možná víckrát na ET), tak mi bylo řečeno, že sem na základě mé stížnosti posílali technika (přímo do mé ulice (Topolová)) a že to proměřoval a je to OK, tak mi to teda říkala operátorka při dalším telefonátu.
2) Při dalším telefonátu operátorka pořád odbíhala od tématu a mluvila hrozně obecne.
3) Další telefonát mě docela překvapil. Bylo mi řečeno, že na Nymbursku je asi 20 lidi s CDMA (podle mě docela málo, řekl bych že víc) a že tito lidé, jsou mezi mnou a vysílačem a že mi "žerou" všechen signál a tím pádem se ke mě nic nedostane.
4) Když jsem se ptal, čí je to vina, tak ERORRtelu prý ne. Ale řeknětemi čí teda ?!?! Modem mám pořád na stejném místě, behal mi cca 500kbps přes den, 700 v noci a kolikrát i přes mb, ale ted je to tak 1kb/min !!!
5) Ještě mi řekli, že mám dojet na značkovku a požádat je jestli mi nepůjčí směrovku nebo neprovedou něco s modemem. Ale kde na to má vzít pracující člověk čas ?!?! ... PS: nezapůjčil by mi jí někdo z okolí? Na pár minut, jestli by to se směrovkou nejelo. Nemám čas jezdit někam do Kolína :(
6) Na reklamaci (už třetí) na ERORRtelu mi bylo odpověeno, že dostanu asi dvě stovky. Ale při tom, že internet nefunguje (nebo hrozne mizerně - NEPOUŽITELNĚ) polovinu měsíce, je to dost neúměrné oproti 1069 Kč !!!
7) ... už nemám sil to komentoval ....
Petr
- -


odpovědět autor: alfa   [IP: 85.160.84.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 23:25
RE: Nymburk
Naprostý souhlas se vším. Rychlost, pokud se vůbec povede připojení nasadí úchvatných 2kbs a klesá a klesá na 30b. Ani pošta nejde stáhnout. Skusil jsem směrovu a zkoušel různé směry, ale signál od Nymburka je silný, takže případné i jine směry "přemázne". Myslím že vysilač mají na učilišti u nádraží a mám to kněmu cca 3km. Signálem to proto asi nebude. Nepoužitelné u mne je to od 23.2 doposud. Do ERORRtelu jsem volal již 3x. Údajně to dají technikům, ale dnes mi řekli, že technici se ještě k tomu nevyjádřili. (od 24.2) Takhle si asi představují heslo: VÍCE ZE ŽIVOTA , které používají nejen na svých letácích!!!!!!!
- - -


odpovědět autor: xyz   [IP: 85.160.66.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 23:53
RE: Nymburk
Skoro se stale nemohu zbavit podezreni, ze problem neni jen v jedne BTS. Bydlim totiz v Kounicich, kde tusim na kopcio mam take zakladnovou stanici s CDMA (tak do 1km) od domu. A je to uplne to same. :(

Akorat ja blb orivykly vypadkum jsem to neresil v patek ani o vikendu s tim, ze se snad hosi pochlapi a kdyz ne, tak to zacnu resit zase s pracovnim tydnem, kdy jde do tuheho.

Bohuzel az dnes jsem si precetl znovu a poradneji Vseobecne podminky a zaujalo me toto:

3. Prava a zavazky Eurotelu
3.1 Eurotel se zavazuje:
3.1.1. udrzovat site eurotelu v takovem technickem a provoznim stavu, aby bylo dosahovano obvykle kvality stanovene normami GSM a NMT,
3.1.2. odstranovat zavady vznikle v sitich Eurotelu co nejdrive, bude-li to technicky mozne nejpozdeji do peti pracovnich dni. Stejne bude Eurotel postupovat i v pripade, kdy je zavada zpusobena dusledky pusobeni okolnosti vylucujicich odpovednost ve smuslu obchodniho zakoniku (vyssi moc)...


Jedna je legrace, ze nikde nezminuji CDMA a ani jsem (coz pri te pomalosti moc prehledavat neslo) nenasel zadny specificky a odlisny dokument.

Druha legrace je, ze se zavazuji odstranovat problemy do peti dnu, coz se jim v pripade vypadku na Numbursku jiz nederi nebo to maji na hrane (sam si nejsem jistu, jestli jsem vypadek zaznamenal od ctvrtka vecera nebo patku rana - bylo jich v posledni dobe tolik, ze mi to trochu splyva). V kazdem pripade, pokud jste volal jiz v patek, tak bych jim bod 3.1.2. zkusil omlatit o hlavu. :) Alespon at kapnou bozskou.


Jinak jsem na to podobne. Technici dostali zpravu a zatim se nevyjadrili. :( Opravdu vam nemame jak pomoci. :( Agggrrrrr.

A chripka na krku, kdyz mi ted neco kiksne na serveru, tak si to muzu hodit, protoze do Prahy jedu horecky, nehorecky...
- - - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 160.218.158.XX]
napsáno: 2. března 2005 v 15:44
RE: Nymburk
Tak si to precti jeste jednou a na zacatku uvidis, ze se stale jedna o TESTOVACI provoz
- - - -


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 212.96.162.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 06:47
RE: Nymburk
Re: 3.1.2. - oni sice píšou do peti dnů, ale když to nepůjde 4 dny, pak den jo, pak zase 4 dne atd... tak po pujde 6 dni v mesíci a je to asi OK a to za častku 1070 Kč... to je docela drahej internet.... No, ale popravdě, kdyby to bylo aspon tak. Ja už si tejden nestáhl poštu. Nemít net v praci, tak nevím.
Jinak mě to třeba hooodne stěží načte stránku (např uvodní stránku www.cdma.cz to tahá asi minutu !!!) ale poštu (outlook si to ani neškrtne, teda škrtne, ale asi jen 300B a toť vše :( ... přes www se na quick dostanu, ale stejne, je to hodinovej postup :(((
- - - - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.31.XX]
napsáno: 1. března 2005 v 11:23
RE: Nymburk
Ale v tomoto pripade je to uz vypadek v kuse. Jenom je otazkou, kdy jste se jim poprve ozval. Ja to totiz udelal az po vikendu a tak by mohli zatloukat, ze si delku vypadku vymyslim (korme toho, ze jsem jediny).
- -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 194.237.142.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 10:38
lysa nad labem taky nepouzitelna
ahoj, u mě v lysý to bylo tento výkend taky nepoužitelný, rychlost vesměs pod hranicí měřitelnosti, stránky se načítaj tak půl hodiny a načte se prvních pár písmen....
-


odpovědět autor: jiří   [IP: 194.228.128.XX]
napsáno: 27. února 2005 v 21:39
RE: Nymburk
Beze slov,.... Volám na jejich linku třikrát za den, po měsíci přiznali, že je chyba na jejich straně, a že mají v NBK dlouhodobě problém..... Tak píšu stížnosti, na Eurotel, ČTÚ, ČOI, Ministerstvo informatiky, do Nymburska atd.... Třeba začnou něco dělat.... Já jsem zpět musel namontovat modem na vytáčené připojení.....
- -


odpovědět autor: Učitel   <abcde@quick.cz>   [IP: 212.96.162.XX]
napsáno: 28. února 2005 v 06:26
RE: Nymburk
Já jsem si za poslední čtyři dny na internetu přes CDMA ani neškrt. Ani blbou poštu mi to nedokáže stáhnout ! Chyby přenosu přiskakují víc jak přenesená data !
1) Když jsem za ty čtyři dny volal asi desetkrát (možná víckrát na ET), tak mi bylo řečeno, že sem na základě mé stížnosti posílali technika (přímo do mé ulice (Topolová)) a že to proměřoval a je to OK, tak mi to teda říkala operátorka při dalším telefonátu.
2) Při dalším telefonátu operátorka pořád odbíhala od tématu a mluvila hrozně obecne.
3) Další telefonát mě docela překvapil. Bylo mi řečeno, že na Nymbursku je asi 20 lidi s CDMA (podle mě docela málo, řekl bych že víc) a že tito lidé, jsou mezi mnou a vysílačem a že mi "žerou" všechen signál a tím pádem se ke mě nic nedostane.
4) Když jsem se ptal, čí je to vina, tak ERORRtelu prý ne. Ale řeknětemi čí teda ?!?! Modem mám pořád na stejném místě, behal mi cca 500kbps přes den, 700 v noci a kolikrát i přes mb, ale ted je to tak 1kb/min !!!
5) Ještě mi řekli, že mám dojet na značkovku a požádat je jestli mi nepůjčí směrovku nebo neprovedou něco s modemem. Ale kde na to má vzít pracující člověk čas ?!?! ... PS: nezapůjčil by mi jí někdo z okolí? Na pár minut, jestli by to se směrovkou nejelo. Nemám čas jezdit někam do Kolína :(
6) Na reklamaci (už třetí) na ERORRtelu mi bylo odpověeno, že dostanu asi dvě stovky. Ale při tom, že internet nefunguje (nebo hrozne mizerně - NEPOUŽITELNĚ) polovinu měsíce, je to dost neúměrné oproti 1069 Kč !!!
7) ... už nemám sil to komentoval ....
Petr
- -


odpovědět autor: xyz   [IP: 85.160.70.XX]
napsáno: 27. února 2005 v 23:17
RE: Nymburk
Jak jste toho docilil? Ja byl nastvany v mezich slusnosti a vse popreli. Pry jsem jediny, kdo ma problemy, a tak jsem je alespon donutil, at tedy sepisou zpravu pro techniky. :( AGGGRRRRRR. Nejvtipnejsi na tom je, ze Kounice jsou prakticky odkudkoliv za kopcema a daleko od vsech telefonich ustreden, takze jedinou cestou na net, je nejak je donutit, aby to fungovalo. :( Ohy, ohy.

Taky pisu, alespon nejake odreagovani a jde to i offline. :)
-


odpovědět autor: Petr   <petr.seps@ibg.cz>   [IP: 85.160.86.XX]
napsáno: 27. února 2005 v 10:42
RE: Nymburk
Mě už to nejede asi pátej den, naštěstí s Eurotelem příští týden končím.U firmy se našel člověk kterej to převezme.Prodám měsíc starou směrovku 11Db (13Dbi) +10M kabel za 500 dovezu.
- -


odpovědět autor: alfa   [IP: 85.160.74.XX]
napsáno: 27. února 2005 v 13:03
RE: Nymburk
Mě to s..e taky. Je to banda neseriózních a neschopných . Umějí pouze reklamu a obelhávat a slibovat nemožné. V tuto chvíli je to již od 23.2 na h...o.
-


odpovědět autor: Pepíno   <jandl@cbox.cz>   [IP: 85.160.94.XX]
napsáno: 27. února 2005 v 00:00
RE: Nymburk
Moje zkušenosti z Nymburka jsou v příspěvku "Eurotel=mrtvý brouk"
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.87.XX]
napsáno: 26. února 2005 v 16:40
RE: Nymburk
Zloději jsou to, vysokorychlostní to bude teprve až to poletí z baráku!!!

Rychlost vašeho internetu:
Rychlost stahování dat:
610.4 B/sec
Rychlost připojení k Internetu:
4.8 Kbps
-


odpovědět autor: Roman   [IP: 80.188.113.XX]
napsáno: 25. února 2005 v 08:44
RE: Nymburk
Doubrava u Nymburka a vse bezi s antenou ok
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.75.XX]
napsáno: 24. února 2005 v 20:30
RE: Nymburk
Těším se, až ty zloděje pošlu někam!
-


odpovědět autor: jiří   <jircech@iol.cz>   [IP: 85.160.66.XX]
napsáno: 24. února 2005 v 16:51
RE: Nymburk
Nymburk nefunguje, je to banda hlupaku... Myslím tím Eurotel... Nemá cenu komentovat...
-


odpovědět autor: jiří   <jircech@iol.cz>   [IP: 85.160.66.XX]
napsáno: 24. února 2005 v 16:46
RE: Nymburk
Nymburk nefunguje, je to banda hlupaku.... Myslím tím Eurotel... Nemá cenu komentovat...

 

Provozovatel serveru CDMA.cz může vyřadit nebo opravit příspěvky, které nemají pro ostatní uživatele žádnou informační hodnotu, používají nevhodné výrazy nebo mají převážně reklamní či inzertní charakter.



© 2004 - 2012   >   CDMA.cz - informace o CDMA a O2 Internet Mobil   >   ASPA, a.s.   >   info@cdma.cz