Hlavní navigace na stránkách CDMA.cz:

Průměrná rychlost:

CDMA O2: 948,9 kbit/s
hodinový trend: +134,3%

CDMA U:fon: 1610,7 kbit/s
hodinový trend: +1089,9%

Prezentovaná rychlost je průměrná hodnota všech testů rychlosti CDMA za poslední hodinu na serveru DSL.cz.
Antény pro CDMA a další nabídku hardware naleznete v obchodě WiFi.ASPA.cz
wiFi.ASPA.cz - nabídka wifi hardware a software pro bezdrátové připojení v pásmu 2,4 GHz, 5 GHz a 10 GHz
Ufon internet
O2 Internet ADSL
ADSL připojení k internetu

Aktuality z internetu

24.05.2012
Stane se Linux herní platformou?
Valve nedávno oznámilo, že herní kanál Steam bude k dispozici uživatelům Linuxu a na Ubuntu Developer Summit se objevilo EA. Znamená to, že se z Linuxu stane herní platforma? Nebo je to jen poslední výkřik her na PC?



 
zobrazit ostatní dotazyodpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.228.XX]
napsáno: 30. ledna 2006 v 07:59
StrongDC++ vs. FUP
Nazdar lidi. Cetl jsem tady dost debat na toto tema, taky jsem zkousel ruzne navody, ale... existuje nejaky opravdu ucinny zpusob, jak se da i pres den rychle stahovat z p2p siti? Tohle me dost stve, protoze jsem si zaplatil za "vysokorychlosti" pripojeni a ne za 2kB/s!
Počet reakcí: 36, nejnovější: 3. únor 2006 v 19:38.
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.70.XX]
napsáno: 2. února 2006 v 12:35
RE: StrongDC++ vs. FUP
Oóóóó samej navod jak na to :-)
je to jednoduche jsou 3 možnosti :
1.zřidit si ADSL,WI-FI aTD proste zapomenou na CDMA
2.počitat stim že to proste přes den nejede :(
3.čist a čist jak na to :-)

tady ten navod je že vytvoři tunel mezi vami a proxi na portu 8080 a proxi p2p meni na 8080 coz je port www. ale věřim tomu ze jde to udelat i jednoduše.A jak musime číst a čist dokud se nedočtem .
- -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 213.29.55.XX]
napsáno: 2. února 2006 v 14:37
RE: StrongDC++ vs. FUP
To jsou jenom kecy, to už tu bylo několikrát: "jde to udělat snadno, ale já to neřeknu, protože by to ISP zakázal", nejsme dnešní, na to ti neskočíme, jediná močnost je VPN. Sežeň si někoho kdo má 10mbit linku a stahuj přes jeho IP, nebo využíj tohoto: http://www.warforum.cz/ je tam dost lidí, kteří když potřebuješ ti uploadnou co chceš.
- -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.70.XX]
napsáno: 2. února 2006 v 12:56
RE: StrongDC++ vs. FUP
Kdybys radsi nedelal chytreho a poradil...
-


odpovědět autor: Andrew   [IP: 85.160.91.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 11:46
RE: StrongDC++ vs. FUP
Duke:Presne to same me to ukazalo.....
-


odpovědět autor: Andrew   <Konecny.J.@seznam.cz>   [IP: 85.160.91.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 11:02
RE: StrongDC++ vs. FUP
Hele Anonym...muzes me stim nejak pomoct?pls napis me na mail...jen ci neco doladit...a mam to...dik
- -


odpovědět autor: Ludvík Krajíček   <ludvíkkrajícek@t-email.cz>   [IP: 206.207.175.XX]
napsáno: 2. února 2006 v 11:04
RE: StrongDC++ vs. FUP
Používání proxy je nesmysl, žádný proxy server nemá dostatečnou kapacitu, aby pokryl požadavky uživatelů, proto si myslím, že Anonym je nula, které to přes den nefunguje jako většině ostatních, ovšem řešení existuje, to co používám já dokonce funguje...a je zcela zdarma...Nastavení není zcela jednoduché, ale lze to provést pomocí služby DynDNS tady http://www.dyndns.com/, pomoc s nastavením nejdete zde http://www.p2pxp.info/index.php?page=faq&lng=cs&id=2, v sekci Direct Connect-FAQ-Jak se stát aktivem i když nemám veřejnou IP adresu? (Veřejná IP zadarmo!), pak je třeba změnit porty a zapnou Posilat odpad pri prichozich datech Posilat odpad pri odchozich datech, a jede to jako v bílém pásmu, dokut nepřekročíte limit FUP... Nejsem sám komu toto nastavení funguje, je to vyzkoušeno na několika jiných CDMA uživatelů....
- - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 194.213.192.XX]
napsáno: 2. února 2006 v 13:15
RE: StrongDC++ vs. FUP
"Nejsem sám komu toto nastavení funguje, je to vyzkoušeno na několika jiných CDMA uživatelů...."
Dobrý vtip.
- - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.84.XX]
napsáno: 2. února 2006 v 11:48
RE: StrongDC++ vs. FUP
Prosim, muzete mi s tim nastavenim pomoct :-)?
- - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.84.XX]
napsáno: 2. února 2006 v 11:14
RE: StrongDC++ vs. FUP
Diky!!! Konecne nejaka vycerpavajici odpoved! Zkusim to. Zkousel jsem to pres Hamachi, ale nejak to neslapalo...
- -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 81.0.235.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 11:13
RE: StrongDC++ vs. FUP
No comment. rekl jsem az dost. Kdo neni absolut lamer tak by mel neco skoulet.
- - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.75.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 12:23
RE: StrongDC++ vs. FUP
Tak nam s tim, prosim, nejak pomoz! Tobe to nic neudela a nam to pomuze...
- - - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 81.0.235.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 13:09
RE: StrongDC++ vs. FUP
Je pravda, ze me to nic neudela ale memu internetu to udela. Proxyny taky maji svou kapacitu a urcite necekaji na dalsi tisice hladovych. Neminim pak cekat hodinu na prideleni IP. Uz ted je tam ve spickach narvano. Ten kdo zagoogluje atd atd. Proste kdo prokaze urcite usili tak verim, ze si necha sam pro sebe a nebude to roztrubovat vsem. Chtel jsem jen rict, ze to jde a ne tu davat podrobny navod.
- - - - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.75.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 13:16
RE: StrongDC++ vs. FUP
Tak aspon rekni, co udelat, co kde jak nastavit apod. Nemusis nam rikat svoji proxy, to uz si kazdy najde...
- - - - - -


odpovědět autor: Lu   [IP: 85.160.250.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 13:31
RE: StrongDC++ vs. FUP
Si najdi na netu nějaký proxy list
- - - - - - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.75.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 13:34
RE: StrongDC++ vs. FUP
Ale o to vubec nejde, ten uz davno mam. Akorat nevim, jak ve winech nastavit to VPN, aby to slapalo.
-


odpovědět autor: Anonym   [IP: 81.0.235.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 08:28
RE: StrongDC++ vs. FUP
Vsechno se da obejit. Vytvor si nove pripojeni VPN a jeto. Pak to jede po trase ET-Proxy-P2P a opacne. ET potom nepozna, ze tahas z P2P. A kdo hleda najde i proxy ke ktere se muzes pripojit zadarma. Samozrejme svou ti nereknu, to by se tam nabalilo lidi a jelo by to nanic.
- -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.75.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 08:41
RE: StrongDC++ vs. FUP
S tou proxy me to napadlo, akorat nevim, kam to mam do DC napsat a navic je vseobecne znamo, ze proxy zpomaluje. Jak to myslis, vytvor nove VPN?
- - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 81.0.235.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 09:28
RE: StrongDC++ vs. FUP
To se nepise do DC. Pripojis se pres ET a po pripojeni pripojis VPN (virtalni privatni network), ktere ti da novou IP a potom vsechno jde pres VPN. Je to neco jako Hamachi, ale muzes s tim jit kamkoli a uz nemusis nic nastavovat. Tim padem jsi dostal P2P z cerne zony do sede.
- - - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.75.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 11:32
RE: StrongDC++ vs. FUP
Jenze kdyz chci vytvorit VPN, tak to po mne chce IP a tu ja prece nevim.
-


odpovědět autor: Tittana   [IP: 62.77.89.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 08:13
RE: StrongDC++ vs. FUP
hej lidi ja fakt nevim ale asi sem dite stesteny mne p2p jede i ve dne fakt nekecam :-) asi je napadlo ze to stejne obchazim tak mi to povolili :-)))) ale stahuju pres bitcomet . to je trosku neco jineho nez StrongDc++
-


odpovědět autor: :-)   [IP: 85.160.65.XX]
napsáno: 31. ledna 2006 v 21:41
RE: StrongDC++ vs. FUP
tak to plačeš na špatnem miste kamo fup řika že ti to vic nepujde než 6 Kb/s ale když viš jak na to pojede ti to rychleji
- -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.75.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 08:14
RE: StrongDC++ vs. FUP
Mne to nejde ani tech 6... kez by... mimo spiccku stahuju i 60, no problem. Ale jakmile uderi osma hodina ranni, dostanu z toho tak 2-3, max 4... a to je to, co me stve. Ona totiz ani neni splnena ta hodnota tech 6ti.
-


odpovědět autor: pepa   [IP: 85.160.77.XX]
napsáno: 31. ledna 2006 v 00:20
RE: StrongDC++ vs. FUP
obejít se to asi nedá,asi ne.Když trasuji přípojení,vždy to začíná= první IP.jsou moje(2x) pak 2x None(maják)a pak vždy2x- ro81p5-g2.eurotel.cz,takže neni co řešit(ping na 6tý PC(servr)je u mě 118ms)a to je jen začátek.
-


odpovědět autor: dlouhank   [IP: 85.160.251.XX]
napsáno: 30. ledna 2006 v 11:34
RE: StrongDC++ vs. FUP
příště si alespon přečteš co k čemu je ,je jasně psano k čemu se cdma hodí a kčemu ne
- -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.228.XX]
napsáno: 30. ledna 2006 v 12:02
RE: StrongDC++ vs. FUP
Ja to cetl a vim to, ale nejak to prece musi jit obejit. Uz se tady o tom nekolikrat psalo, ale nic z toho mi nefunguje.
- - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.6.XX]
napsáno: 30. ledna 2006 v 20:16
RE: StrongDC++ vs. FUP
Obejít se to dá tak,že nepojedeš přes DC.Eurotel to blokuje.Nepomůže ti nic.Jak už zde bylo nesčetně krát napsáno,tak jedině stahovat z warez,nebo fttp.Ještě funguje
LimeWare.Ale všechny DC a podobné,mají přiškrcené porty.Proto je rychlost tak šíleně nízká.Jestli tady někdo píše jak stahuje přes DC,a běhá mu to tak mu nevěř.Běhá možná na wc a stahuje kalhoty ale nic víc.
- - - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.232.XX]
napsáno: 31. ledna 2006 v 09:17
RE: StrongDC++ vs. FUP
Jo, LimeWire jede sice rychle (do doby, nez ET okrouhne i tyto porty), ale zase na nem, krome porna, nic poradneho nenajdes. Nejde treba v DC nastavit jiny port, pres ktery by to jelo?
- - - -


odpovědět autor: Igoreso   [IP: 213.226.228.XX]
napsáno: 30. ledna 2006 v 21:22
RE: StrongDC++ vs. FUP
Ale jde to obejit....

staci si v nastaveni povolit:
Posilat odpad pri prichozich datech
Posilat odpad pri odchozich datech

a jede to normalne jako HTTP(takze stejen pomalu :) )
- - - - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.232.XX]
napsáno: 31. ledna 2006 v 08:09
RE: StrongDC++ vs. FUP
Tohle fungovalo u stare verze FUP, ted uz to nema zadny ucinek.
- - - - -


odpovědět autor: Lu   [IP: 85.160.66.XX]
napsáno: 30. ledna 2006 v 22:21
RE: StrongDC++ vs. FUP
Kde se to dá prosím tě nastavit?
- - - - - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 213.29.9.XX]
napsáno: 31. ledna 2006 v 11:30
RE: StrongDC++ vs. FUP
ste lamy me to pres den jezdi okolo 130kB...ted sem ve skole tak nemam cdma ale doma ho mam ;)
takze ste lamickyyyy
- - - - - - -


odpovědět autor: Nowak   <waranka@seznam.cz>   [IP: 85.160.0.XX]
napsáno: 31. ledna 2006 v 23:50
RE: StrongDC++ vs. FUP
Hele, ty chytráku. Jestli jsi tak dobrej, že ti to jde, tak proč se nepochlubíš jak? Podle mě jsi lama jak tlama, akorát se děláš zajímavým. Jeslti sem hodíš návod nebo mi ho pošleš na email, tak se ti tu veřejně omluvím. Jinak sem přesvědčenej, že si jen honíš triko.
- - - - - - - -


odpovědět autor: Duke   <duke@jaffra.org>   [IP: 85.160.75.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 08:12
RE: StrongDC++ vs. FUP
Jo, anebo taky neco jineho :-)!
- - - - - - - - -


odpovědět autor: nowak   <waranka@seznam.cz>   [IP: 85.160.1.XX]
napsáno: 1. února 2006 v 11:59
RE: StrongDC++ vs. FUP
jo, přesně tak :-)
- - - - - - -


odpovědět autor: Lu   [IP: 85.160.233.XX]
napsáno: 31. ledna 2006 v 12:30
RE: StrongDC++ vs. FUP
no jistě!!!!
- - - - - - - -


odpovědět autor: Anonym   [IP: 85.160.26.XX]
napsáno: 3. února 2006 v 19:38
RE: StrongDC++ vs. FUP
Přestaň plakat nad tím,že ti to nejde.Nejde s to CDMA nikomu.Jsou to všechno bláboly.Eurotel to má prostě podchycený.Už se stím smiřte.Máš to všude napsaný,že to není na stahování.Používej ftp nebo warez,limeware nebo něco jiného.Jestli nejseš úplná lama,tak si poradíš.Ale jak je vidět tady bude asi každá rada drahá.
A stejně ti to nepude.

 

Provozovatel serveru CDMA.cz může vyřadit nebo opravit příspěvky, které nemají pro ostatní uživatele žádnou informační hodnotu, používají nevhodné výrazy nebo mají převážně reklamní či inzertní charakter.



© 2004 - 2012   >   CDMA.cz - informace o CDMA a O2 Internet Mobil   >   ASPA, a.s.   >   info@cdma.cz