Hlavní navigace na stránkách CDMA.cz:

Průměrná rychlost:

CDMA O2: 742,6 kbit/s
hodinový trend: +73,4%

CDMA U:fon: 479,6 kbit/s
hodinový trend: -15,3%

Prezentovaná rychlost je průměrná hodnota všech testů rychlosti CDMA za poslední hodinu na serveru DSL.cz.
Antény pro CDMA a další nabídku hardware naleznete v obchodě WiFi.ASPA.cz
wiFi.ASPA.cz - nabídka wifi hardware a software pro bezdrátové připojení v pásmu 2,4 GHz, 5 GHz a 10 GHz
Ufon internet
O2 Internet ADSL
ADSL připojení k internetu

Aktuality z internetu

11.02.2012
Když se věci jinak jmenují a něco jiného nabízejí...
Že jdu do krámu a pod názvem mléko dostanu obarvenou vodu, místo jogurtu sojovou břečku a místo párků kůže, na to už jsem si tak nějak zvykl.

zobrazit ostatní dotazyodpovědět autor: Mistr CDMA   [IP: 212.80.64.XX]
napsáno: 30. srpna 2006 v 18:40
Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Jsem velmi dobrý počítačový technik, rok a půl mám s CDMA zkušenosti, pokud potřebujete poradit,ptejte se...
Počet reakcí: 399, nejnovější: 7. únor 2012 v 23:16.
-

odpovědět autor: PT   <pocitacovazachranka@hotmail.cz>   [IP: 85.160.110.XX]
napsáno: 23. ledna 2012 v 18:26
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Vaše slova jsou velmi odvážná. Používám CDMA od doby jeho uvedení na trh, a v oblasti IT a telekomunikací dělám 20let, nicméně tvrdit že jsem mistr CDMA je hodně odvážné.

Navíc koukám, že zde hodně dotazů jsou nezodpovězeny.
- -

odpovědět autor: marpav1   <marpav1@seznam.cz>   [IP: 88.101.48.XX]
napsáno: 24. ledna 2012 v 17:39