Hlavní navigace na stránkách CDMA.cz:

Průměrná rychlost:

CDMA O2: 730 kbit/s
hodinový trend: +74,3%

CDMA U:fon: 686,1 kbit/s
hodinový trend: +0,4%

Prezentovaná rychlost je průměrná hodnota všech testů rychlosti CDMA za poslední hodinu na serveru DSL.cz.
Antény pro CDMA a další nabídku hardware naleznete v obchodě WiFi.ASPA.cz
wiFi.ASPA.cz - nabídka wifi hardware a software pro bezdrátové připojení v pásmu 2,4 GHz, 5 GHz a 10 GHz
Ufon internet
O2 Internet ADSL
ADSL připojení k internetu

Aktuality z internetu

24.05.2012
Stane se Linux herní platformou?
Valve nedávno oznámilo, že herní kanál Steam bude k dispozici uživatelům Linuxu a na Ubuntu Developer Summit se objevilo EA. Znamená to, že se z Linuxu stane herní platforma? Nebo je to jen poslední výkřik her na PC?



 
Zobrazuje se 2 z celkových 30 stránek,
řazení od nejnovějších po nejstarší
zobrazit ostatní dotazyodpovědět autor: Mistr CDMA   [IP: 212.80.64.XX]
napsáno: 30. srpna 2006 v 18:40
Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Jsem velmi dobrý počítačový technik, rok a půl mám s CDMA zkušenosti, pokud potřebujete poradit,ptejte se...
Počet reakcí: 432, nejnovější: 16. květen 2012 v 05:42.


odpovědět autor: PT (nejsem ten mistr CDMA)   <pocitacovazachranka@gmail.com>   [IP: 217.197.151.XX]
napsáno: 4. března 2012 v 22:05
RE: To:PT
Milane, omlouvám se. Asi jsem trochu "přecitlivělý" já toto vlákno našel ve stavu kdy tu opravdu byli psané nepravdy, ve smyslu "já to mám 6měs. a jsem tedy bůh, bo všechno vím a všude jsem byl". Je to diskuze, já se velmi rád taky poučím, nemohu vědět vše, a nebo se mohu domnívat na základě zkušeností, že to nejde a ono to jde jen nevím jak. Nicméně taky některé info vycházely z zkušeností z terénu, např. že: "3/4G USB jsou blokované" ono opravdu na počátku byly, stejně jako dotované telefony, resp. bavím se o těch co byly za 1Kč. Tam jsem se mohl snažit jak chtěl, prostě ne a ne. Nicméně při následném pohledání ovladačů pro správné win, a operátora to určitě jde. Nicméně před 2lety kdy jsem řešil poslední USB bazmek to opravdu nešlo ani s jinými ovladači. Ale život mne naučil (a v poslední době hlavně OS Linux), že to není o tom že to nejde, ale že to člověk ještě nenašel jak to jde. I když jsou věci které fakt nejdou, např. nacpat SIM kartu do CDMA modemu :-), ale už jsem se uklidnil, přesto Milane, když tu napíšu blbost, tož připiš "be be be je to jinak :-)" já budu rád.


odpovědět autor: Milan   [IP: 85.163.159.XX]
napsáno: 29. února 2012 v 20:59
To:PT
Chlape v poho...nejsme neomylni :-)No je spousta lidi,kterejm nic jinyho nezbejva nez mit CDMA,kdyz nemaj linku,kabel ci WiFi ev.3/4G pokryti.Provozovat net na GPRS i EDGE sice lze...ale vis jak to je...na emaily bez priloh dobry,ale nacteni 1 vetsi stranky nebo video je na cigaro :-))To si myslim,ze vyladeny CDMA je proti tomu zlaty.Sam CDMA leta provozuju na chalupe a pohoda.Ja fakt,ze CDMA site jsou ve svete davno...v Evrope to prvni spustili tusim Rumuni...ale u nas to spustili na O2 2.8.2004...tezko tedy pouzivas CDMA 14 let...jo mozna jako radiomater,nebo jako telefon...taky jsem kdysi nosil ten 5 kilovej batoh na zadech :-))...,ale jako datovy prenosy na netu urcite ne.Ja mam CDMA od O2 od doby kdy to spustili.Zkraje teda silenost...cca rok,ale ted v pohode. Prave laboruju ,testuju a merim s na tejden pucenym CDMA Ufounem a vypada to tak,ze ho budu pouzivat misto dosavadniho O2 ikdyz budu muset dat i jinou Yaginu.Rychlost a stabilita stejna...spis lepsi a v te Rev.A je i UP slusnej a hlavne chtej mesicne pri FUPu 8GB 290 CZK.O2 nabizi FUP 10GB za 750 CZK.
S tou rychlosti co pisou u tech modemu...dobrej reklamni tah...vsude pisou max.rychlosti....ale uz ne ze je to hodnota co UMI modem...a ne co umi sit :-))Ikdyz ona to taky umi...a v pohode,to mam vyzkouseny,ale oni to maj zamerne priduseny...duvody jsou mi jasny :-)
Takze potencialni zajemci o CDMA....doporucuju pucit si na ten tejden ufoni modem i s antenou (smerova Yagina) a polaborovat....ta jejich mapa pokryti neni presna....podle ni tam kde jsem neni zadny signal a pritom mi to chodi s antenou na 95%-98% sily signalu.Maj v SW vcelku presnej merak signalu i urovne a jde to dobre nastavit a najit jejich vysilace.Docela me prekvapilo i to,ze mi presne rekli souradnice vysilacu kolem me.
A kdyby nekdo chtel za cca 500 CZK plne funkcni CDMA modem na O2 (450-470MHz)mam 3 kusy...jeden Rev.0 dva Rev.A...


odpovědět autor: Milan   [IP: 85.163.115.XX]
napsáno: 29. února 2012 v 19:39
To:PT
Ahoj to na Tebe nebylo !! To se tyka "Mistra" co zalozil todle vlakno.Ikdyz na ferovku musim rict,ze s nekterejma tvejma radama nesouhlasim.Nelze napr.provozovat CDMA modem Ufona na CDMA siti O2 a obracene.Ufon chodi na 410-430MHZ,O2 na 450-470Mhz.Taky neni pravda,ze USB modemy 3/4Gjsou blokovany provozovatelem site pouze pro jeho sit.Desitky takovych modemu od vsech 3 poskytovatelu jsem zprovoznoval a zkousel.Jakymukoliv modemu je naprosto fuk co je v nem za simku,ale pochopitelne se nejde napr.s modemem od O2 prihlasit na net se simkou T-Mobile pri pouziti obsluzneho programu O2,kde jsou zakomponovany prihlasovaci udaje pro O2.Musej se do PC nacpat jen ovladace modemu a rucne ve Win - modemy vepsat prihlasovaci udaje pro T-Mobile.Pak se jde pripojit naprosto v pohode.


odpovědět autor: PT (nejsem ten mistr CDMA)   <pocitacovazachranka@gmail.com>   [IP: 85.160.35.XX]
napsáno: 27. února 2012 v 15:59
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Milane, jen jsem se chtěl zeptat, koho máte ve svém příspěvku namysli ? Pokud jste měl na mysli moji osobu, a moje příspěvky, pak se trochu červenám, a bude mne to mrzet.
Njn.


odpovědět autor: PT (nejsem ten mistr CDMA)   <pocitacovazachranka@gmail.com>   [IP: 85.160.35.XX]
napsáno: 27. února 2012 v 15:57
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Jak jsem četl co jste Milane napsal, zastyděl jsem se :-) koukám, že jsem se taky spletl, místo 6 jsem napsal 5 znaků pro heslo... njn, hold jsou ty klávesy vedle sebe.
Jinak souhlas. Nicméně, jde-li to, tak této kombinaci připojení k internetu se snažím každého odradit. Většinou mají lidi trochu zcestné představy o následné rychlosti internetu přes CDMA.
Málo kdo si uvědomuje, že reálně tam je max 1Mb/s a to za dobrých podmínek.
P.S.: jen doufám, že Vaše úvodní noticka o psaní nesmyslů (míněno na "Mistra") nebylo směrováno na moji osobu. Mohu se mýlit, rád se poučím, bo používám CDMA jen 12-14 let, takže ho zase tak dobře neznám, navíc jej používám výhradně k ntb, nedělám z něj nějaké následné routované sítě. Nicméně jsem se tady snažil aspoň trochu odpovědět, aby někteří si nepletli některé info.


odpovědět autor: Milan   [IP: 85.162.231.XX]
napsáno: 24. února 2012 v 15:38
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Boze...ted koukam,ze jsem to napsal spatne !!To cislo #777 je nutne vepsat do konfigurace (phone) u CDMA modemu v tom routeru.Pro vytacene pripojeni pres USB 3-4G modemy je treba zadat *99#....inicializacni kod je spravne.OMLOUVAM SE :-)


odpovědět autor: Milan   [IP: 85.162.231.XX]
napsáno: 24. února 2012 v 15:07
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Typicky priklad "Mistrovy" "rady"ze ktere je patrne,ze mozna vi jen to,"kde ma kocicka diru" :-)))
Provozovani CDMA modemu pres WL-500gPV2 funguje naprosto bezproblemove,ale je potreba vse nastavit pres webove rozhrani a je nutne do routeru zadat a ULOZIT potrebne informace (cislo a heslo).Je otazka,kde byl router koupen a jestli v sobe ma jiz nainstalovan firmware,ktery podporuje CDMA.Pokud ne,je potreba si stahnout prislusny firm....konkretne v.1.2.9.7-10-USB-1.71.trx z http://koppel.cz/cdmawifi/download/171/Vse je naprosto presne popsano v manualu routeru !!
CDMA ma VZDY pridelene cislo 601xxxxxx@etcz a pristupove heslo ve formatu 6 znaku -cisla a pismena.U USB 3/4G modemu pokud se nepouziva prilozeny soft )kde je jiz nastaveno)a uzivatel si chce udelat svoje vytacene pripojeni je treba zadat v nastaveni WIN -modemy prihlasovaci cislo tj.#777 a inicilizacni kod at+cgdcont=1,"IP","internet".Heslo se zadne nezadava.
TOTO plati u O2.


odpovědět autor: Milan   [IP: 85.162.231.XX]
napsáno: 24. února 2012 v 13:53
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Tak jsem sem zas po dlouhe dobe zabrousil... a koukam zadna zmena :-))"MISTRE" doporucuju Ti to CDMA nastudovat,jako spoustu dalsich "zarucene" pravdivych veci co tu pises i o 3G/4G USB modemech.Pises tu z 99%jen same nesmysly a tim mates nestastniky co maji s pripojenim ci zarizenim nejaky problem.
DOPORUCUJU VSEM LIDICKAM CO MAJI NEJAKE PROBLEMY SE ZARIZENIM A NEBO S PRIPOJENIM RADY "MISTRA"VUBEC NECIST A POUZIVAT VLASTNI MOZEK A NAVOD K POUZITI ZARIZENI !!


odpovědět autor: Milan   [IP: 85.162.231.XX]
napsáno: 24. února 2012 v 13:35
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Naprosty souhlas.Kdyz tady ctu ty "mistrovo"rady a z 99%jen matouci a nepravdive blaboly musim se smat :-))


odpovědět autor: PT (nejsem ten mistr CDMA)   <pocitacovazachranka@gmail.com>   [IP: 217.197.151.XX]
napsáno: 23. února 2012 v 23:58
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Vážený pane. Jakékoliv použití rootování, odblokování či jiného zásahu do přístroje, který byl obecně prodáván operátorem jako určený pro něho je porušení záručních podmínek, a tím pádem přicházíte o záruku. Pochopitelně že to poznají, nikoliv na prodejně, tam taky to jen přijmou do servisu, ale první technik, který to dostane do ruky okamžitě to pozná, a nechá Vás zaplatit i to že se na to koukl. Toto platí i pro neblokované přístroje, třeba telefony, obecně. Takže i takzvané rootnutí Android telefonu je okamžité ukončení záruky. A vždy je to nevratné. Rozhodnutí je na Vás.


odpovědět autor: PT (nejsem ten mistr CDMA)   <pocitacovazachranka@gmail.com>   [IP: 217.197.151.XX]
napsáno: 23. února 2012 v 23:37
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Bez toho abych měl v ruce Váš konkrétní přístroj Vám více poradit moc nelze. Chyba může být v nastavení, a nebo jinde.

Zkuste to nainstalovat na jiný stroj. Zda to bude mít stejné problémy. Když tak se ozvěte emailem. Vyzkoušíme další možnosti.


odpovědět autor: ADU-770WH a ASUS WL-500gP V2   <novak@ctechnet.cz>   [IP: 82.113.39.XX]
napsáno: 14. února 2012 v 09:28
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
zkousel, ale nic se nestalo, zustala bila obrazovka a pak uz nic.
Me rekli na O2, ze to uz zadny heslo nema a zadny mi nedaj.


odpovědět autor: Ondra   [IP: 85.161.184.XX]
napsáno: 14. února 2012 v 07:56
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Díky, že to nemá SIM mě nějak nenapadlo.


odpovědět autor: PT (nejsem ten mistr CDMA)   <pocitacovazachranka@gmail.com>   [IP: 217.197.151.XX]
napsáno: 13. února 2012 v 21:59
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
A zkusil jste to připojit bez toho jména ? Co to dá za odezvu ?
CDMA modemy ale mají jméno a heslo je to 601xxxxxx@etcz a k tomu heslo 5znaků.


odpovědět autor: PT (nejsem ten mistr CDMA)   <pocitacovazachranka@gmail.com>   [IP: 217.197.151.XX]
napsáno: 13. února 2012 v 21:58
RE: Jsem mistr v oblasti CDMA,chcete-li poradit,ptejte se
Ano, CDMA modemy jsou vázány na telefonní číslo a IMEI. V podstatě CDMA nemá žádnou SIM kartu, neboť jsou na MNT technologii (bývalé ET601) a jsou pouze na paušál.
Na SIM karty jsou 3G/4G/EDGE modemy.

 

Provozovatel serveru CDMA.cz může vyřadit nebo opravit příspěvky, které nemají pro ostatní uživatele žádnou informační hodnotu, používají nevhodné výrazy nebo mají převážně reklamní či inzertní charakter.



© 2004 - 2012   >   CDMA.cz - informace o CDMA a O2 Internet Mobil   >   ASPA, a.s.   >   info@cdma.cz